onsdag

nejmentjena
nu har jag vaknat, vilket gick väldigt segt eftersom jag är väldigt trött, men lyckades tillslut så nu sitter jag här påklädd och ska börja sminka mig, sen ska jag äta frukost och sedan be ge mig till skolan och gå där till kl halv 5 :tired:
Jag okrar inte.... men bara 2 skoldagar kvar nu tills påsklovet så då har jag nått att se fram emot.
Idag åker Carro till spannien den åsnan, kommer sakna henne här hemma men hon är bara borta i 5 dagar.
Nu måste jag börja fixa klart mig :love:



Kommentarer
Carro

Haha och nu blev jag en åsna plötsligt ^^ Haha kommer sakna dig med hjärtat! Men vi ses ju snart! :D



P.S Vem är det som sitter till höger om dig på bilden ?! :O xD

2010-03-31 @ 10:18:15
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0