nooo

hejsan
skoldagen var seg, super trött och sur på SH lektionen för han flytta provet till direkt efter lovet, fuck liksom är det bara jag som vill ha ett plugg-fritt lov vah!!!?? aja cp. Sen hade vi ett oförberätt prov på matten, yey vilken super dag :tired: gick ganska dåligt haha kom inte ihåg nått från förra terminen juh. Så fuck idag! Sen nu har jag hunnit med att plugga spanska och gått en ganska lång promenad. Nu är jag klar med pluggandet, i helgen blir det super mycket matte för har prov på tisadg, samt apmycket spanska där provet är på onsdag och fredag buhu. Hoppas fredagen och lördagen blir rolig iaf... hoppas!

Nu väntar jag på att AA ska börja wiiii, ska också äta glas hihi, see you later bitches ;)




låten vi dansar till på dansen, hot huh ;)



haha snyggt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0