Mars 7, 2010

hejsan ;D
har pluggat klart spanskan nu, har lärt mig familjeord, hur man börjer ir, ar, er verb och lite andra ord ;) så hann med rätt mycket. Har också gått en promenad med carro, vi gick bla till mitt gamla hus och runt där i närheten. Vilka minnen som kom upp, ta mig tillbaka. Saknar tiderna när jag och Camilla alltid gick och fika med var sitt gosedjur uppe på kullen, eller när jag cykla runt gården med Simon.
aja, sen gick jag och Carro vidare till handlarn och köpte två goda glassar som vi mumsa på den sista sträckan hem. Det var väldigt skönt ute och inte alls så kallt som jag hade trott.
Varje söndag nurå carro :D :love:
Nu ska jag nog se på några The hills avsnitt som hanna och emmelie har fått mig att börja se på. Sen om 1,5 timme är det mat och senare ikväll ska jag se om det går någon bra film på TV.

Skola imorgon dåra, fy! men börjar halv 12 så rätt chill, tänker mest på de andra dagarna som inte alls är lika chill.
Men vi går ju bara 3 veckor och sen är der påsklov ;) wiiii!
Nu ska jag göra annat, pusspuss vi hörs♥



Kommentarer
C

Ja nu kör vi på de!! ;D <3

2010-03-07 @ 17:39:25
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0