måndag

hola
hade bara matte idag och sen gymade jag lite med Sophia och nu är jag hemma ;) ska plugga lite matte samt SH idag... och imorgon är jag ledig, sug på den! super skönt, har typ ingen skolan den här veckan kan man säga.  Nu ska jag ta något att äta eftersom det var fisk i skolan idag, fyfy.
Har redan börjat tagga till lovet, har massa saker att göra. Men nu ska jag läsa min bok som är otroligt bra så kan inte lägga mig ifrån den utan att vilja börja läsa igen.
Juste hanna har just fått mig att gå med på ett varv runt spåret, har sån otrolig träningverk i benen så kan knappt gå men ska jogga sakta och göra mitt bästa :)
See you later :love:




hahahaha jag som tar monster-tuggan typ 4 år sedan X)



Kommentarer
Carro

Haha söt! påminner om mig när jag var liten ^^ tog alltid PÅ TOK för stora tuggor! ^^ haha

2010-03-29 @ 21:07:49
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0