hello cutepiie

hola
nu har jag vaknat, var väldigt svårt att sova igår natt för jag sov 4 timmar på dagen, men min älskade bok hjälpte mig. Den är asbram gone heter den, verkligen en favorit! Somnade runt 3, men känner mig helt utvilad nu iaf ;)

Precis skrivit klar spanskan, gjorde egna anteckningar så jag ska slippa bläddra i boken fram och tillbaka. Det blev typ 10 A4, asso IG i spanka säger jag bara, inte en chans att jag kan lära mig allt det + massa andra prov och läxor :tired:
aja får göra så gott jag kan. Får plugga lite varje dag.
Nu ska jag ner och fixa nått att äta, kanske ska baka nått senare, länge sedan jag gjorde det så kanske på tiden ;)
Lyssnar på Justin Bieber, jag är kär så underbar röst :love:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0