hahaha

om man kan dö av skratt är jag död nu, vi spelade upp teatern och gud vad jag skratta (inte bara jag såklart) haha skit kuul! Vi blev filmade av carro så kan ladda upp den senare ;)
annars så är jag super taggad till dansen och humöret är mycket ljusare sedan vi fick veta att vi inte har matte imorgon så slutar runt 3 ist för halv 5, sen ska jag och carro gå en promenad också, love it :D:love::love:
Nu ska jag titta igenom geografin, har nått läxförhör imorgon men orkar inte bry mig.
Nu ska jag göra annat, tror jag ska läsa den 6 boken i harry potter, jag vet sent, men jag gillar att se filmerna först.. men nu orkar jag inte vänta. Måste läsa haha!


hanna och jag i stan för längeeee sedan:love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0