-

hola
har inte bloggat så mycket, det beror på en bok som mamma kom hem med i tisdags kväll och jag läste ut den igår, runt 24 timmar tog det för mig att lära klart den, var som fastlimmad vid sidorna, gaaah den var så otroligt bra. Nu är jag ledsen för den är slut -.- men hoppas på att det kommer en 2:a hihi.
Aja tordag idag rå, spanska provet gick åt helvette, är riktigt nervös över att det här kommer bli mitt första IG, men ska snacka med läraren och fråga hur han tänkte när han gjorde provet eftersom provet var inte alls på våran nivå.
Har matte dag nu iaf, till lunch sen svenska och sen vid 3 är det slut.

Juste, igår gick jag och carro en låååååång promenad, var typ ute i 2 timmar ;o vi pratade om allt och det var sjukt mysigt!  
Nu ska jag ner och fixa mig, ska vara klar om 10 min :O hejsvejs♥


ser ut såhär idag, dock gammal bild menmen ;)



Kommentarer
CARRO

VAD ÄR DET LJUSA BAKOM BILDEN!! Ser seriöst ut som typ ett huvud och hår som flyger runt!! :O:O:O:O:O

2010-03-18 @ 16:30:21
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0