wii

hellu
jag och carro har haft askul. Vi började med att titta på massa youtube klipp, vi skratta och grät för det var så roligt. Sen åt vi tacos, och hoppa studsmatta.
efter det gick vi till skolan och fick veta att vi fick MVG i slutbetyg i musiken! YEEES! Sen lämna carro sin spanska bok. Tog bussen hem och satte oss framför tv:n och spela star wars, galet nice haha! Efter det skulle vi göra chokladbollar, som blev helt misslyckat. Sluta med att vi bara hällde i pärlsockret i smeten, typiskt oss! 
Sen drog hon hem och då åkte jag till ikea med pappi och bror, köpte en sak till datan och sen åt vi middag.
efter det gick jag och hanna hem till emmelie och snacka och skratta otroligt mycket, som vanligt haha;)
Nu är jag hemma och laddar upp inför vaxholm med klassen imorgon, see yooou

Massa bilder jag och carro tog idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0