vilken dag är det? onsdag?

halloooj
jag äter inte frukost och inte lunch, eller jo men inte en bra sådan. Det får bli lunch då eftersom kl är halv 2. Jag äter djungelvrål hihihi. Fy på mig, men det är gott och ligger ju framför mig så skit samma. Ska fixa en lite bättre lunch snart.
Jag har faktiskt badat i mitt bubbelbad. Men mask i ansiktet och inpackning i håret, så nu är jag super ren. Jag tror jag ska ha en chill dag idag, hanna ska åka till stan och kontakta mig när hon kommer hem. Och jag orkar inte hålla på ringa runt till alla heller, lat som jag är.
Men en super bra sak är att jag fått mitt busskort. ÄNTLIGEN liksom, blev ett blått :( ville ha lila men aja.
Nu ska jag göra annat, pussisar♥


jag och min underbara bror för ett antal år sedan! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0