tandem, blå lagunen, carros land...

hellu,
Igår grillade jag med mina b-vänner, hanna emmelie och amanda. Hahahahhahah ni skulle sett, grillen var cp så vi var tvungna att elda massa löv och tallris (eller vad det heter) vi skrek och sprang runt som galningar och leta efter torra löv, de brann upp skiit fort så vi var tvungna att mata hela tiden. Sen när vi kunde grilla marshmellows (stavning?) så börja mina brinna hela tiden och vi var hela tiden tvungna att springa och leta efter löv så elden inte skulle dö. Sånt här händer bara oss. Kul kväll med många asgarv blev det iaf.


Nu till nuet:
Vakna vid 9, ska den där blå lagunen, där vattnet är så fiint (har jag fått höra) har inte själv varit där så blir första gången nu. Jag och Carro åker dit med hennes båt, schteeeker som fan, åker till hennes land och sover och allt annat, kommer bli suuuuper kul! Kameran är självklart med.
Ska träffa carro snart, runt 11, sen cyklar vi ner till båtklubben på tandemcykeln hihiihih. Hoppas det blir riktigt varmt. 25 grader ska det ju typ bli, det gillar vi.
Nu ska jag fixa klart mig, jobbigt att släpa all packning.... menmen what to doooo.
Ha en bra dag, för det ska jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0