tråkigt

bara för jag inte har nått att göra ska jag svara på några frågor (i know, tönt)

skriv en barndomsvänn: Camilla och simon, det blev 2 haha
skriv nån som går i din klass: hum, sophia 
skriv nån som är som en syster för dig: utan tvekan Hanna och emmelie 
skriv en du älskar: nja älskar alla mina nära och kära
skriv den du senast lärt känna: hum.. vet faktiskt inte
skriv en du litar på till 100%: det är också flera, hanna emmelie amanda carro sophia typ
skriv nån som har likadan mobil som du: haha MADDEEEE
skriv nån som är släkt med dig: kusinvitamin carro
skriv nån du gick på samma dagis som: Camilla 
skriv nån som bor på din gård: haha hanna


sådär som ni förstår har jag tråkigt, så ska hitta på nått nu! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0