TISDAG mena jag

hah skrev att det var måndag idag, my bad haha. Annars har dagen flytit på, spela upp pjäsen som gick bra, såg helt sjuk ut, hade en häxnäsa och en hatt hehe. Sen har jag snackat massa betyg i olika ämnen och sen fluma jag väldigt mycket med resten av tjejerna i klassen, älskar min klass ffs! Sen efter skolan drog jag och min baby carro till jakan, hon köpte ett linne och sen åt vi glass och snacka massa.
Vet ni jag är ledig imorgon!!  och sen på tordsag ska vi ha mysdag med klassen på vaxholm, så det här var min sista skoldag som 1:a. Helt sjukt!
Är det bara jag som är övertaggad till fredag, dels avsluningen men sen måste man ju fira den ;) Väntar på att det ska bli middag så jag kan berätta mina betyg för mammi och pappi♥


här är jag och barrooow!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0