måndag

har gymat och det gick bra, är trött i kroppen, som det ska vara. Sen åt jag middag och jordgubbar till efträtt. Kl är redan halv 10, tiden flygeer! har inget att plugga mer, omg känns så skönt! Matte provet orkar jag inte prata om, det gick inte så bra så blir väll bara g i slutbetyg, orkar inte bry mig.
Ska åka lite tidigare (-.-) till skolan imorgon, ska träffa de i min grupp och sen ska vå öva på pjäsen några gånger till. Jag har själva huvudrollen så måste palla mig dit.

Jag kom nyss på en sak, jag har aldrig haft växt värk i fingrarna (tror jag iaf) skumt de växer ju också... aja nu är jag sådär konstig igen med mina frågor som aldrig har nått svar.
Nej nu ska jag göra annat, pusshej










































puss på häst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0