hej jag har tråkigt och orkar inte plugga

jag ser på biggest loser (stavning?) vill också på ett sånt läger och se hur jobbigt det egentligen är eller om det bara blir jobbigt för de pga deras övervikt...
Fast de får äklig mat!
haha nu ska de vara uppe i en bur 14 meter ovanför marken, läskigt. de ska stå på en platta ser det ut som, rätt jobbigt om man står där och vinglar + länge.
ska plugga lite matte tror jag, om jag orkar.. vilket jag inte gör men måste plugga iaf.
Ska göra smoothie ikväll också, ska bli mums.
Jag längtar tills torsdag då jag, carro och sophia ska åka in till the city och shoppa loss som fan! wiihi taggad :D

Nu ska jag sluta blogga och se på 2 2/1 men (japp jag hoppar mellan 3: an och 5: an hehe)


lagom roliga bilder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0