dum, dummare, Jessica

hellu
sitter på landet nu, vi kom hit vad typ 7 och éfter det har vi cyklat till Doris och Tage (2 gånger) Spelat kort, och ja typ de. Vi skulle testa att skölja näsan med nån grej som lövarna brukar göra, dum som jag är andas jag santidigt och får en kallsup, yeah that's me! Riktigt äkligt.
Imorgon är det midsommar, vilket innebär dagfirande framme vid åsudden med massvis med människor, sen en fest på kvällen med de närmsta, men som ändå är rätt många.
Nu ska barro blogga och sen ska vi nog sätta oss i sängen och spela kort (vändtia) och snacka massvis med skiit, som vi alltid gör, det har blivit som en liten tradition :)
See you later, ha en bra midsommar♥

Juste en rolig sak som jag sa idag i bilen: Stäng av den kallavärmen, höhö mena ju kalla luften!

några (fula på mig) bilder vi tog nyss:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0