drop it like it's hot

hellu
är ju ledig idag! carro är på väg hit nu så väntar på hennes ankomst. Sen ska vi chilla hemma hos mig tyå till lunch. Efter lunchen ska vi gå en lååååång prommenad, vi ska gå förbi skolan så carro kan lämna sin spanska bok och sen ska vi se vilket betyg vi fick i musik. Nästan helt säker på VG. Sen ska vi väll hem och busa mer, beror på var klockan är då.

min underbara klass haha :


Sandra som min pappa i pjäsen hahaha

jag, eller rättare sagt gallelio

sööta sophia

patte och therese ♥

burraaaan och barrow

haha fail

hanna pannnaaaa!

haha maddebaby!

josefin, madde, (sexiga) therese och jag

josefin madde hanna therese jag och peggah ;)

Peggah jag carro hanna josefin therse madde, kärlek på bilden!

Josefin jag carro madde burraaan peggah, HOPP


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0