WOHO

en perfekt början på lovet, fick veta att nästa fredag är det buffel (?) dag, vilket betyder att om en lärare säger att vi ska ha lektion så har vi det, om ingen säger nått så är vi lediga. Håll tummen på att ingen lärare säger nått ;) sen har vi (eller de som är klara med provet) ingen svenska nästa torsdag så slutar typ 12 B) På mina 2 svenska prov som vi har haft nyligen så fick jag MVG på båda, beat that.
Sen nu hade vi ingen spanska för antonio fyller 60 idag, slutade egentligen halv 10, men visste inte att spanskan var inställd förrän kl 11, men skit samma. var med Robin och Hanna i skolan. WOHO livet leker.

Nu ska jag bara chilla chilla och chilla, ikväll ska jag göra nått kul, har lust att göra nått rikigt kul ;) ♥



I'm going to hit this city



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0