tisdag

hellu
Klarat av en tisdag till, typ bara 20 st till tills sommarlovet, haha. Var otroligt trött och seg hela dagen.
Imorgon ska vi in till stan, gå runt och svara på frågor med 2:orna i vår skola, sen ska vi gå på avatar i 3D, ballt vah. Inte ofta man får se en ny bra film på bio med skolan, brukar oftas få se såna som är typ 2 år gamla och suger.
Ska bli kallt imorgon så kör nog på varm jacka och pälsmössan ;) och uggsen såklart. fossingarna får inte frysa.
vi fick sluta typ 20 min tidigare, så vi hann med 15:11 bussen hem, skönt! När jag kom hem så satt och och gjorde SH läxan, typ 20 jätte svåra frågor med typ pisslånga svar, bajs :tired:
Snart ska jag laga mat till mig och bror för päronen jobbar sent och sen ska jag och Hanna dra till dansen. Som jag har längtat till den, wiihii!
Nu ska jag spana in andra bloggar, pussisar♥



haha hanna, sötkorv! Det här är i somras på allsång, hanna och jag :)
och jag har förminskat bilden för jag tror inte hanna gillar den :P:love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0