söndag

hola
hitils på dagen har jag hunnit med att plugga matte och baka en nyttig kladdkaka ;) vi ska smaka på den efter lunchen och se om den är god, om den är det så kan man ju börja baka den när det är fika-tajm så slipper jag bli ett fetto ;) men vi vet ännu inte om den är god.
ska träna kikboxning kl 3 med banan, är taggad! ska köra på som fan.
Nu sitter jag i soffan med datan i knät med hög musik på. Väntar på att lunchen ska bli klar :) see you later :love:

Det jag lyssnar på just nu... jag vet, gamla låtar med de är ändå grymt bra ;)



Kommentarer
amanda

oj va mycket snack det var om din kladdkaka ;P

2010-01-24 @ 13:36:21
URL: http://amandabp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0