majgard

en dag på söder med klassen och E2:an. Började med att tåger var inställt så fick ta nästa, sen hamnade jag och Carro i samma grupp som 2 sköna killar, så vi gick runt i stockholm och svara på massa frågor, det gick bra. Sen såg vi på bio, Aatar. Den var otroligt bra, en av de bästa jag sett. Får absolut 5/5 sjärnor eller vad man säger.

Sen på vägen hem var det bara kaos. Det börja med att vi kuta till tåget men sen hade det varit en olycka vid kalberg så inga tåg gick dit vi skulle, och det var folk överallt! när jag åkte rulltrappa var det så mycket folk så jag inte kom upp, så fick ta tag i någon främling och hålla mig fast haha.
Sen gick vi till tunnelbanorna, när vi var där på så ringde carro mig och sa att vi skulle gå av så jag fick panik för vi var frame så jag skrek: ALLA MÅSTE AV, då blev det helt tyst och alla titta på mig, haha de trodde det hade hänt nått, då sa jag: neej bara de som jag känner och så sprang vi ut och sen när vi var framme vid stationen där tågen gick igen sprang vi till tåget och åkte hem.
Så nu äntligen är jag hemma och nu väntar läxorna, puss♥



Kommentarer
Carro

HAHAHA Garvar bara jag tänker på hur det måste ha sett ut när du ba: "ALLLA MÅSTE AV!!!" haha... som om de var värsta nödsituationen ^^ Haha xD

2010-01-27 @ 19:06:38
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0