Lördag

hejsan
Gårdagen spenderades först med hanna och sen hemma hos olivia. Det var jag hanna emmelie elin jennifer dani söder och såklart olivia. Vi titta först på en otroligt läskig skräckfilm, jag satt bredvid dani och typ skadade han varje gång jag blev rädd (och det var många) men det konstigaste var att den var svensk? huset vid vägens slut heter den.
Sen spelade vi ett askul spel, hahaha skrattade väldigt mycket. Lyckad kväll, vi åkte hem runt 1.


Nu väntar jag på att kl ska bli 12, då ska jag Sophia och carro gyma ;) behöver det för jag tjockade mig väldigt mycket igår, så får bli 1 eller 2 timmar på gymet så blir det nog lite bättre ;)


Nu ska jag gå, pusspuss:love:

min fina tårta som jag fick av mina älsklings tjejor när de hade ordnat en överrasknings fest :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0