hejsaaan

uäo jag orkar inte skriva i bloggen för jag har inte gjort något speciellt på länge, varit med b-vänn hanna och emmelie (amanda är borta hela tiden den bajsungen) varit lite mer rasmus osv. Igår var jag med hanna jennifer och söder, vi hade filmkväll hemma hos hanna, vi såg filmen taken. superbra. Sen gick dom hem vid 10 för de ska till romme idag men jag och hanna vill inte följa med, gillar inte skidooor, it's boring....
Jag och hanna fortsatte kvällen med att klä ut oss och tog massvis med fula bilder haha.
Idag ska jag nog också vara med hanna pusspuss♥


jag och b-vänn hanna i Holland, Amserdam



Kommentarer
amanda

nuuuuuuu är jag hemma diiin ..............

2010-01-04 @ 13:28:26
URL: http://amandabp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0