hejhopp

hola

Det var väldigt svårt att gå upp idag, även fast vi börjar lite senare idag så jag går upp 8 isf 7 ;P idag, onsdag den jobbigate dagen av alla, slutar halv 5 -.- inte nice.
Just nu har jag överskåp i skolan, det över mig var tomt så jag fick flytta upp B) Madde tog mitt gamla skåp, hon ville vara nära mig för hon är kär i mig :$ haha nej skoja men hon ville vara på den sidan vi andra är hah för hon är typ själv borta vid hennes gamla skåp.
Nu ska jag snart gå till bussen med banan, båda vi börjar 10 i 10 så vi brukar vara med varandra fram till dess :) Nu måste jag gå, pusspuss♥



Dalin :)



Kommentarer
Madeleine

Hur visste du!!!! Faaan jag som trodde att det aldrig skulle komma ut att jag var kär i dig :O ;) <3

2010-01-13 @ 11:47:19
URL: http://madeleineforsgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0