2009

1. Barcelona med b-vänn Hanna
2. Skåne med b-vänn Hanna
3. klarat av grundskolan utan några g:n eller ig:n i slutbetyg
4. klarat av första terminen på gymnasiet med hyfsat bra resultat
5. skaffat bloggen
6. Börjat dansa femenin vibe, som jag verkligen kommer fortsätta med
7.varit på en julkonsert med mamma, moster och kusin
8. Varit på Beyonce konserten med b-vänn Hanna
9. Lärt känna väldigt många nya människor
10. handlat väldigt mycket saker
11. gjort om mit rum
12. varit på en bounce show med mina b-vänner hanna och emmelie
13. blivit påvärkad av emmelies besathet av MJ
14. spenderat en hel det på landet
15. festat
16. splitrats från min gamla klass, väldigt mycket tårar
17. varit på allsång med hanna rasmus och niina
18. varit i Finland
19. köpt the sims 3 haha
20. haft en bra jul
21. och en super bra nyår med bra folk
22. spenderat mycket tid med mina b-vänner hanna emmelie och amanda <3
23. sett många bio-filmer

en del av mitt 2009 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0