11/1-10

måndagen, eller iaf skolan gick väldigt snabbt faktiskt. Började med att ha Samhällskunskap, helt okej enligt mig... Sen hade vi naturvetenskap vilket inte är lika kul men funkar, den lektionen är typ 90 minuter så väldigt jobbig men idag gick det rätt fort. vi skulle presentera om miljöproblem och min grupp prata om när isen smälter Ganska intressant att prata om faktiskt.
Sen sista lektionen, matte. Vi ska börja med matte B nu.. nya böcker... som inte fanns, vilket betyder ingen lektion... fick bara lämna in de gamla och sen gick vi igenom något snabbt på tavlan. inte mer än så, slutade kvart i 12, super skönt!

Juste mitt busskort har kommit, äntligen säger jag bara! Nu slipper jag åka på bussremsor. hatar det.
Annars så gjorde jag vår läxa klart i skolan så har inget att plugga för tillfället, wiii. Ska försöka palla mig ner till jakan för att träna, måste även förnya mitt kort tror jag. Hoppas banan kan joina mig, mycket roligare så♥


jag idag haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0