-

majgard vad skönt det är med lång sovmorgon. Förra terminen hade jag bara en och då börja jag 09:50 sån den var inte så lång, men nu känner jag mig utvilad och redo för matte lektionen som är det enda lektion jag har idag. mouhhahah iblan är livet ganska rättvist.
En sak som kommer vara anorlunda är att jag och madde inte kommer träffas nåttt på måndagar, vi har ingen lektion tsm och hon börjar en annan tid :/ vi har också delat upp naturvetenskapen och där är vi inte heller i samma grupp.
Fast annars tycker jag att det är bra att de har delat upp för det blir mer seriöst då och jag hamnade med en stor del av mina tjejor.
Jag slutar typ 20 över 12 idag då ska jag hem och sen ska jag hämta grabbarna och vara barnvakt. Bra för jag behöver pengarna ;)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0