trötter

jag är galet galet galet trött just nu. Vilket suger eftersom jag måste plugga exakt lika mycket som jag gjorde igår. Vilket innebär hela dagen!
Har ingen historia idag så har runt 2 timmars håltimme, då ska jag och carro göra vår powerpoint presentation och svenskan. Sen när jag kommer hem (runt 4) ska jag fortsätta med svenskan och sen råplugga spanska. Det sämsta är att när man gjort svenskan så är man så sjukt jävla trött så har ingen energi kvar till spanskan.
Spanskaprovet på fredag kommer gå åt skogen.
Jag kom på igår att spanskaprovet är det sista provet jag kommer ha 2010, usch vad hämsk det låter när jag säger så. Livet går för fort, hinner inte med. Allt består av plugg, plugg och mera plugg. Nej under lovet ska jag leva livet och spååra!


fredags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0