söndaag (s ångest)

prata nyss med carro i 30 min på skype, gick igenom historian. Ska läsa i boken en gång och läsa i häftet. Sen får jag vara klar med den för idag. Ska nog läsa en gång till på kvällen, har ju prov imorgon. Går som det går.
Måste skriva klart svenskan och plugga spanska också, baaajs. Har så otroligt mycket i skolan just nu. Ska måla naglarna snart också tror jag, undra vilken fääärg?
Sitter just nu och lyssnar på min favorit musik, alltså julmusik. Ska läsa klart historian nu och sen förflytta mig till stora datan och skriva svenskan.
Juste den där dag 4, dag 10 saken så följer jag nog inte dagarna, skirver när jag har tid och lust, bara så ni vet :)
Hejdååå

närbild woopwoop


Kommentarer
Bertil

Du är så otroligt vacker och har så fantastiskt fina ögon :)<3

2010-12-13 @ 21:24:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0