måndag

måndag. Fortfarande ingen skolmat, men får 50kr som rikskupong så det är bra iaf. Har ingen matte heller så börjar 09:40 ^^
Slutar dock 20 i 4 men imorgon är jag ledig, eller ledig och ledig. Ska plugga Nk, Svenska, Historia och Företagsekonomi så kommer sitta med näsan i en bok hela dagen. + är att man slipper gå upp kl 7. Bussen går om 20 minuter, men har idrott så måste börja packa den väskan. Vi ska ha dans, eller rättare sagt donia, sandra och dalia ska ha elevleddlektion. Får se hur det blir. De dansar inte samma dansstil som mig men kan bli kul ändå (;♥

har världens myskläder idag, gillare inte men idag vägrar jag frysa + är super trött så orkar inte bry mig för fem öre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0