julafton imorgon

hellu
idag har jag hunnit med att städa hela mitt rum, är skit fint nu! sen har jag också gått prommenad med min sjuka b-vän. Usch vad jag saknar henne, vi bor några meter från varandra men ändå känns det som om hon är på semester. Brukar vanligtvis träffa henne minst 2-3 gånger i veckan.
Ska snart slå in alla mina paket och försöka hitta något fint att ha på mig imorgon. Måste även fixa mitt hår. Vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske ringer någon om jag orkar. Känner mig så jävla lat nu för tiden, vad är detta? Fast egentligen vet jag vad det beror på. Allt beror på det.
Nä nu orkar jag inte bli neggo faktiskt. Nu ska jag leta kläder i garderoberna, hejdåå


hahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0