dag 6 - min barndom

vilken knäppis, aja berättar lite om min bardom för er då.
Föddes på karolinska den 4 november, bodde i jakan i några månader, flytta till ett hus i viksjö. Gick på det bästa dagistet, sen vidare till grundskolan.
Hade en bästakompis, camilla heter hon. Vi var så sjukt tajta så ni inte kan föreställa er. Vi träffades varje dag, gjorde allt tillsammans. Vi räknades som 1 person kan man säga, om hon var med i göra laget var jag med i det gröna laget.
Vi började glida ifrån varandra när vi började i grundskolan, då hon började på lundskolan och jag fjällenskolan. Jag träffade Hanna och resten i klassen och hon hittade sina egna vänner. Men vi träffades ändå ofta. Sen när jag flyttade ännu en gång så tappa vi kontakten nästan helt. Jag var då super tajt med hanna och sedandess har hon varit min bbf hehe ;).
Det var lite om det, hejdååå!


jag och hanna♥


Kommentarer
Bertil

snyggisar :)jag älskar er<3

2010-12-13 @ 21:21:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0