dag 5 - vad är kärlek?

vad är kärlek egentligen? finns det ens nått svar på det. Jag tror kärlek känns olika från person till person. Men nått som jag tror gäller alla, eller iaf mig är att det pirrar i magen när man tänker/pratar med den man är kär i. Eller om han skriver ett mess eller liknande. En varm känsla sprids i kroppen och det känns som om man kan sväva upp i det blå.
Om den skulle sitta och prata med en annan tjej så känner man sig sur och på dåligt humör, alltså svartsjuk. När man tänker på allt han sagt och hur glad man blir när man får en komlimang, även fast den är pytte liten så känns det i hela kroppen.
Ja det var lite om hur jag ser på kärlek. Sjukt svårt ämne.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0