dag 3 - mina föräldrar

jahap päronens tur alltså, börjar med mammi
Alla som träffar oss eller ser oss på kort tycker vi är super lika. Själv så vet jag inte om vi är sådär lika som alla säger. Fast om man tittar på foton på när min mamma var ung så är vi sjuk lika. Ser ut som om det skulle vara jag. Jag är nog mest lik mamma till utseendet, fast vissa säger att jag är lik pappa också. Så lite av båda kan man säga. Mamma är väldigt tjatig, men vems päron är inte det?
Pappa och jag är mest lika "innombords". Ingen gillar fisk, båda älskar lakrits osv. Pappa brukar inte hänga upp sig på småsaker men han går absolut inte med på ex piercingar. Eller han har gått med på 3 st men fler får jag inte ta.
En gemensam sak som alla tre har (men också typ resten av släkten) är att vi har spelat basket. Ligger i blodet.

Det var lite om min mamma och min pappa som jag älskar väldigt mycket. De ställer alltid upp för mig och stöttar mig. Bättre föräldrar får man leta efter.


haha pappa och mamma, lite sådär oförberätt :D ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0