Dag 01 - Presentera mig själv

haha vad löjligt men here we go

Jag heter Jessica Elisabeth Riihimäki, och som ni hör på efternamnet så kommer halva jag från Finland. Bästa efternamnet man kan ha.
Jag är 17 år, fyllde år den 4 november. Jag bor i ett grått/blått hus i viksjö med min mamma, pappa och lille bror. Går år 2 i gymnasiet, läser sam-ekonomi. Är super nöjd med mitt val och har en skit bra klass. På fritiden dansar jag en stil som heter femeninvibe. Jag tränar även på friskis och svettis när jag har tid. Skolan tar upp en hel del av mitt liv, men det är för jag vill ha en bra framtid hehe.
Jag älskar julen, bästa tiden på året. Är galen i julsånger och kan sitta en sommardag och bara lyssna. Jag är knäpp, galen och absolut inte som någon annan, vilket jag är stolt över. Jag gillar inte människor som sviker och de som tror sig.
Så det var lite om mig, känns fortfarande jätte löjligt, hahahaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0