åsikter

hellu hemma från denna måndagen i skolan. Bestod av mycket skratt, sprang runt hela förmiddagen med gurran och gjorde massa knäppa och galna saker. Sen hade jag också historia prov, muntligt. Först fick vi skriva om en fråga och efter det satt en liten grupp och diskuterade andra världskriget. Det var skit kul. Jag carro och Dhaif satt över 30 min och fortsatte diskutera haha.

Vi prata bla om bombsaken här i stockholm. Jag är sjukt arg och irreterad på händelsen (gurran vet eftersom jag har suttit i princip hela dagen och sade mina åsikter)
Vissa säger att det är muslimernas fel, knappast. Om en norsk kan sjunga, betyder det att alla "norrmän" kan sjunga?
nej precis, men vem ska man skylla på då? enligt mig så är det han och de som kan kallar "vi" i hans medelande.
Fattar inte ens varför han gör det, vi är ändå de land som behandlar flyktingar mm bäst. Gå och bomba de länder som tvingar kvinnor att bära burka eller som förslavar hela landet.
Jag har så otroligt mycket åsikter om många saker, Jessica Riihimäki nästa moderat partiledare? hehe ;)


hahahahha gammal bild jag hitta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0