1 dag kvar på 2010

heeej
Har städat hela rummet nu och ska snart åka till willys och handla mat till nyår :) Igår pratade jag med Emmelie och Amanda, kan inte fatta att de sitter i usa just nu, när kl var 1 på natten här var kl bara runt 4 hos dem. Fett skumt.
Jag känner mig sjukt stressad inför nyår, har så sjukt mycket att fixa. Ändå så sitter jag bara här, typiskt mig. Fast det mesta som ska fixas kan bara göras imorgon, som måla naglarna, raka benen, ansiktsmask, hårinpakning osv. Egentligen tycker jag nyår är överskattat. Men man dras med i the floow.

Försöker få tag i mitt sego Caroline Ohlsson. Hon städar väl just nu. Ska snart gå ner och fixa lunch och fortsätta vara irreterad på att det inte finns så många bra låtar att lyssna på just nu. Har knarkat sönder dirty situation



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0