tisdag

hola
ska ut och jogga med hanna nu, kommer gå sämst. Har inte joggat på flera månader, måste verkligen börja komma igång med träningen, men mitt försvar är att det är sommarlov, då får man slappa!
Har precis ätit frukost, ska bara smälta den lite och sen drar vi. För er som undrar så gillar jag inte alls att jogga, fyfan krävs mycket peppning för att få mig i spåret. Föredrar 100000 gånger mer att gyma eller spinna. Hanna gillar att jogga så blir att jag följer med ibland, även fast det är svårt.

Igår var jag hos jennipenni, åt middag (super gott), såg på film och lite andra saker ;P
Aja nu börjar hanna bli otålig så på med joggningsskorna och andas!

mosa bananer experten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0