Freds dag

woopwoop fredag! helg! party! haha det vanliga helt enkelt, skillanden är väl typ att har inte alls mycket att plugga på söndag så är en aning ledig ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger med om nån bra låt sätts på. Tar det chill idag för att ladda upp för morgondagen då jag ska vara med carro på kvällen, hon ska äta här och allt, sen ska hon också sova här wiii, myys! Vi ska sova i min dubbelsäng ;)
Fast hon ska spela match på dagen (good luck baby) så då ska jag fixa naglarna och prova hela min garderob! övningsköra tror jag också.
Nu ska jag fortsätta  lyssna på musik och göra andra oviktiga saker, hejdåååra


Jag och carro in da school

Josefin carro och jag, lagom fint

egobild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0