torsdag

provet gick sådär, inte ett mvg så hoppas på ett vg iaf. Har pluggat svenska ett tag nu, har läst båda häfterna och gjort 14 instuderingsfrågor så det får räcka för idag, kanske läser innan jag ska sova en gång till... men blir inte oftast så hah.
Fredag imorgon, har spanska (där jag glömde läxan i skolan :tired: ) svenska och geografi.
Nu ikväll ska jag hem till raggmunk, han blir ju 17 idag så ska lämna min present också ;) amen juste, nu har jag godis förbut, me want money for the summer, och sen några mindre kilo är aldrig fel haha. Nu messa jag nyss carro my träningsvärkirumpanfriden;) Ska ta med henne till stan som smakhjälp, letar efter jeans med hög midja, ska se om det passar mig... har tänkt ut en perfekt outfitt i tankarna, frågan är om det ser lika bra ut i verkligheten. Finns bara ett sätt att få reda på det, visst;)
Nu ska jag göra annat, middag kanske, grönsaker och nått ska det bli :):love:


nyår haha mongo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0