tisdag

filmen igår var skum, komplicerad att förstå men typ helt okej, kanske inte värd att se på bio men gjort är gjort. annars har jag inte gjort nått speciellt idag, pluggat och gått en liten prommenad för att få lite frisk luft så jag ska kunna orka plugga mer, haha bar för de som vill veta förbrände jag ca 110 kalorier. Nu sitter jag och lyssnar på min älsklings låt (igen) don't take the gilr, förstår egentligen inte varför den fastnat i mitt hjärta, inte alls min musiksmak, men det här låten har nått speciellt som tilltalar mig.
gud kl är redan halv 3, känns som om jag vakna nyss.
Igenaning om vad som händer ikväll, antingen ska jag bara vara hemma och chilla eller så träffar jag folk... är ganska seg så det första erbjudandet lockar mest!
Jag är sugen på se en spännande och super bra film!
aja nu ska jag vara inne på datan lite och sen plugga:love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0