the city

tjoho
ska äta frukost nu och sen drar jag och hanna iväg till stan, måste köpa lite saker tills ikväll ;) bussen går 21 så måste börja fixa klart mig... måste handla en ny mascara eller hur det stavas, och genomskinliga strumpbyxor! och den här gången ska jag fixa mig i god tid, det blir verkligen alltid stressigt så måste kuta runt som en galning! men inte ikväll ffs!
om jag hinner (vilket jag hoppas på) så slänger jag in en bild på hur jag ser ut innan vi drar ikväll. hollywood tema you know så kommer se ut som om jag ska på bal, fint huh ;)
aja nu måste jag fixa frukosten och sen springa upp och titta i garderoben om jag har några oanvända strumpbyxor så kanske jag slipper köpa det... :love:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0