rast

tjolahop
vakna kl 7, gick upp duscha och fixa mig under 1 timme, tog bussen kl 8 till skolan. gjorde engelska uppsatst nationella och nu är jag hemma och börjar kl 1 igen (vi slapp gå på spanksan) så super skönt! bussen går om tyo 2 timme och en kvart ;) har inget speciellt att göra, ska nog kanske sätta på en film eller hänga framför datan haha. Sen har jag 3 lektioner och sen ikväll ska jag på dans igen. I början missa jag och hanna en lektion pga övninvkörningskursen. så vi ska ta igen nu, super kul! Dansen igår gick asbra och det var skit kul som vanligt! :)
Annars gick nationella helt okej tror jag, engelska är inte mitt starkaste ämne men hoppas det gick bra iaf, man var tvungen att skriva minst 200 ord och inte mer än 400, det var lite jobbigt att räkna haha. ska man räkna it's som 2 eller 1 ord satt jag och fundera på ett bra tag.
skönt att ha det över, 3 engelska nationella kvar, sen är det ju matte och allt. På fredag är det valborg och planerna just nu är att vara med hanna och amanda, det är det bestämda, resten är lite suddigt.
Nu ska jag göra annat än att blogga, börjar få slut på ord:love:

haha jag har tråkigt så tar lite webbilder ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0