onsdag

hejsan
svenska uppsatsen gick sådär, satt i 3 timmar :tired: skrev 8 sidor, hoppas det går bra. Sen åkte jag hem med banan och sen åkte jag och mamma till jakan och köpte present till rasmus. Mamma känner han som äger affären så fick rabbat, snällt huh ;) sen har vi fixat med vår studsmatta eller hur det stavas... så nu är den snart uppe i år igen.
Nu ska jag plugga lite, har SH prov imorgon :tired: buhu känns som om jag inte kan nått. Börjar 08:10 imorgon och slutar vid 3. Lite onödig information sådär.
JUSTE var ju hos tandis och hade nada hål, som vanligt ;) aldrig haft! aja nu ska jag öppna sh boken och läsa igenom en sista gång innan det smäller med prov och sen ikväll blir det AA ;):love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0