måndag

hemma från kusinvitamin, nu ska jag vänta på middagen som kommer serveras vid 6 nångång, sen ska jag på bio med några, vi ska se shutter island,eller hur det stavas, ska bli nice ;) jag har faktiskt pluggat lite idag, jobbigt som fan att plugga under lovet måste jag säga, det tar emot mycket.
Jag har tänkt på en sak, heter den emot eller imot ;s aja jag suger på att stava så det är fritt fram att skratta åt mina stavfel hah. 
Ska snart fixa mig lite inför bion, bättra på sminket sådär you know;) bussen går kl 7 så 90 minuter kvar. byebye nu är det tråkigt att skriva och min fantasi står still!:love:



bio klädsel jajaja (skratt på spanska)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0