måndag

tjotjena
sitter och lyssnar på låten nedanför, asso är helt fast. Vill bara ställa mig upp och dansa gärnet när jag hör den mouhahha! aja nu är det måndag, och jag är glad för det är sol och vi har inget plugg-prov, vi har natinella i engelska, uppsatsskrivning :tired: men inget man kan plugga till så det är skönt. Men måste börja plugga på naturkunskapen som vi har prov i nästa vecka, och sen måste jag också börja plugga matte!
Har 2 lektioner idag, superskönt, men på musiken kommer jag inte kunna sjunga, ni ska höra min röst. Har varit cp hela helgen (inte så konstigt, har varit full rulle båda dagarna) så får skylla mig själv, sen är min fot cp så har ont i den också haha!
Nu ska jag sminka mig och äta frukost, bye:love:


haha faktiskt så kom alla med i bilden lite, do you see:)?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0