hos carro tha man

hola bitches
jag har tagit en pause från pluggandet, carro och sophia sitter och gör matte läxan (som jag är klar med) nu har jag iaf läst allt i sh boken, så nu har jag kommit en vart på vägen, men kan fortfarande inte alls mycket. HAHA vi har bakat en kladdkaka också, den blev totalt misslyckad. Det ran från den för vi hade inne den i ugnen för lite så hann inte bli klar, då smakade vi lite och det var faktiskt gott men vi ville ha den lite mindre ringare. Då ställde vi in den i ugnen igen men glömde bort den! så den var helt bränd HAHAHA otur!
Vi ska baka en ny sen ;)
vi ska även gå till en pizzeria och äta middag, ska bli mysigt. Vi ska gå dit så bra med motion!
När jag gick hit var jag lite lost, men jag hittade fram till sist! Hennes hus ligger på knäppt!
Aja nu ska jag återgå till studerandet, see you later ;):love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0