home

jag dör mitt långa inlägg försvann för jag råka klicka på en sak! kjkjjgkjjg orkar inte skriva om allt så blir en kortis! Hemma från stan nu iaf, hade det jätte trevligt och sjukt roligt. vi spang runt i massvis med olika affärer, åt på tackobar och tog en glass i gallerian. Vi har sett en kille med färgat rött hår, en tjej med färg lysande skor och donken clownen you know who right ;) bara för de som ville veta liksom. Jag köpte ett par jeans shorts, ett linne, 2 tröjor och ett nagellack (same as carro tha man) Carro köpte en tröja som var super söt och en klänning som och var söt like socker. Sen köpte hon även en sak till, en present till hennes kompis som har fyllt år. Eftersom vi har ätit så mycket mat i stan så hoppar jag nog middagen, är fortfarande jätte mätt. Aja nu ska jag hitta på något annat, pussisar:love:


nice huh ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0