fredag

godmorgon
fredag, börjar kvart över 11 så det är skönt. Bussen går om en timme dock, busstiderna är helt cp så måste vänta i skolan typ 20 min innan jag börjar :tired: Men måste läsa geografin så kan göra det då. Nu ska jag börja sminka mig och sen ska jag äta frukost. Ikväll ska jag se några vänner spela, nån tävling så ska rösta på dom och allt det där haha :)
Mem hallå det är sol. Wiiihoi då kanske jag får anändning av mina solglasgögon som jag packade ner för länge sedan. Och sen kan jag ha min skinnjacka. Snö igår och sol idag, what's up with the weather (om det nu stavas så?) aja jag klagar absolut inte på solen iaf ;)
Jag har ont i halsen också! nu vet nu det, och nu ska jag dra:love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0