don't take the girl

♥tjena 8 timmar senare, nu är det lov och jag klarade skoldagen med galans haha, fick faktiskr 16/19 på matte provet så typ starkt vg nått sånt ;) woho det gjorde min dag!
snart ska jag äta middag (pannkakor) sen ska jag gå till min kära kompanjon hanna banan. Ska sova där idag också, mysmys! :) bara vi 2 kan ha så roligt för vi är bäst, häst!
lite skojj sådär, juste har ni lurat någon ;)? 1 april idag juh! själv har jag lurat väldigt många, ex rasmus (sur så han) mamma (ig i slutbetyg på matte) kusin carro (stugan ska rivas) haha busigt :D själv har jag inte blivit lurad, proffset you know ;)

På idrotten idag körde vi basket, funfun. Sen försökte jag göra oviga sophia lite vigare, lyckades kanske liiite men vi får köra vidare (tro mig hon är steeel! hihi)
1 april, då tänker jag mig tillbaka 1 år, i 9:an och vår lärare i samhällskunskap Peråka, han skulle berätta resultatet av nått prov vi hade. Han gick runt och sa G eller IG till alla och alla blev skit förvirrade. Sen kom emmelie på att det var 1 april, haha minnen!

aja nog för ett blogginlägg, nu ska jag lyssna på musik och tagga tills ikväll ;) måste även duscha. hejsvejs :love:







tjejerna i förra klassen och peråke :')



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0