BOUNCE

okej nu ska jag berätta om gårdagen.
börja med att jag och hanna åkte och gyma. Efter det åkte vi hem och fixade oss. Vid halv 6 tog vi bussen mot globen.
Stog i kön, tills de släppte in då vi sprang och snuffa alla åt sidan för vi skulle stå längst fram, vilket vi gjorde. Knuffade tjejen brevid mig hela tiden, haha lyckades flytta henne en hel meter faktiskt! Sen börja de dansa, (mina 2 danslärare var ju med, såg dom jätte många gånger) vi sog så nära så kunde nudde scenen och få deras svett över sig hah! nej men de dansade så otroligt bra, kan inte beskriva hur bra det var. aldrig sett nått bättre, ni som missade det är idioter. Det går inte att besriva med ord. Är så jävla taggad på att dansa nu, en gång i veckan är för lite. Har lust att börja på street/hiphop, typ som dom dansar mest. Åh fyfan asso ni förstår inte! efter de dansat klart så åkte vi hem!

Tog typ 190090 kort och filmade asmycket, ni får se vissa filmer senare ;) :love:




en av låtarna de dansa till ;) är kär


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0